Tisdagen 29 Januari.

Hej gott folk! Då är jag tillbaka i rutan igen efter en lång helg hos putte. Kan säga att de har hänt en hel del roliga saker. Vi inledde helgen med att sitta hos dom och dricka lite, kom lite folk och vi drack lite öl och spelade spel. Ja de va ingen fest fest så vi drack bara lite smått, jag fick några öl och med några menar jag typ kanske fyra och dagen efter vaknar jag upp BAKIS! What's that all about? HAHAHA..

Nåväl lördagen innebar film mys och pizza tillsammans med grabbarna. Och så avslutades väl helgen också med massa slappande på soffan framför tvn. Det är himla mysigt att ligga där med putte, slippa ligga själv o kolla film (;

Och idag när jag körde hem va de ju ett himla snöväder. Not fun!

Nåväl förutom roligheter har helgen också inneburit något nytt, något som hänt förut, en massa slagsmål (på skoj) och sova länge länge. Har varit kul för skratta har jag självklart fått göra en himla massa gånger, och även lite halvt om halvt sit-ups i soffan haha.

Min helg har varit kanon även om det inte finns så mycket att skriva om. Ett ord räcker; Gilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0