Varför CS?

Jo för att jag har en cs-nörd till pojkvän och han bor tillsammans med två cs-nördar så istället för att hålla dom ifrån spelet eller va utanför om man låter dom spela när man är där så kan man väl istället lära sig spela spelet och joina, det är ju roligare för allesammans.

Lillebror var snäll, kunde inte installera några botar men fanns en man kunde joina så jag spelade i vigina town så varje gång det laddade "Forget it Jake, its vigina town" och en massa stönande. Va först rädd att allt va lur och jag skulle hamna på porr men det var ett normalt cs ..

Dog ju mest och när jag väl överlevde så förlorade jag ändå för jag var mot terroristerna, sen byta jag bara för att vinna dock blev jag dödad mest så spelet var inte så himla roligt. Ska lära mig de bättre, bli bättre på att skjuta och veta snabbare vilka som är fiender så kan jag nog spela snart jag med ..

Jag tycker iallafall att det är en snäll gärning av mig, dont you? hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0