Veckan glider mot sitt slut.


Vilket känns helt okej, har kännt lite ångest & panik attacker sådär under helgen så att den snart är slut känns väldigt skönt! Vilket jag aldrig kan minnas mig själv tycka någonsin förut men någon gång måste väl vara den första I guess.

Vaknade och startade filmen 'Aliens in the attic', hann inte se mycket innan det blev middag. Fick mumsa i mig pannkakor vilket är himla gott men orkade bara 2½ sen tog det stopp. Tog undan disken efter mig och la mig i sängen och såg klart på filmen..

Sen har jag suttit och spelat lite spel på FB som vanligt, och starta en ny film men blev för rastlös för att fortsätta så nu ska lillebror hjälpa mig att ficka botar till CS sen ska jag ösa hahahahaha..

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0