Älska livet, eller hur var det nu.

Jag kan tycka att det var super tråkigt att pappas bil gick i sönder, inte bara för att jag inte längre kunde träffa Sandra & Frida som det var en evighet sedan jag träffade utan också de faktum att bilen var min reserv då min bil behöver fixas lite innan ombesiktningen och därför jag blev ledsen för att det inte var min bil från början som gick sönder utan någon annans. Visst kunde klart inte hjälpa det men får ändå dåligt samvete.

Återigen är jag inte uppskriven på jobblistan så får jag jobba imorgon kommer dom ringa. Jag är dålig på att svara när jag sover så jag undrar verkligen hur det kommer gå. Blir troligen inget jobb vilket blir förlorade pengar OM dom ringer annars får jag garantilön.

Men jag tänker framåt och på lördag så blir det en tripp till Göteborg, vi ska åka till Liseberg och åka en hel massa karuseller och förhoppningsvis dricka lite cider eller öl på vägen mot kväll. Sen när vi åter är i Skåne land så ska vi förhoppningsvis skaka rumpan lite också. Gotta love the weekends (:

Sen kör vi väl som vanligt på en bakis söndag, eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0