An hour in the sun.

Gick ut och la mig på min filt, har dreglat ner hela mig och min filt hahahah. Kan säga att jag blev väldigt varm också, svettades och en timme senare va jag ner & plockade ut tvätten . Hängt ut tvätt för första gången i mitt liv, får vi väl se om de är turbo torkning på de och att de torkar tills senare i eftermiddag för då kör vi utgång. Eller? (;
 
Men va skönt o ligga där ute, solade dock bara ryggen så fick en aning ont i mina revben av att bara ligga på magen men men smällar man får ta. Om man skulle ta en dusch och fixa vid sig lite och planera klädval och grejer om man drar med och festar? Jag tror nog redan jag bestämt mig, ja jag tror att det blir så att jag följer med. Nu ska vi inte mesa (;
 
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0