Ännu mer dåligt samvete.

Mår riktigt illa så jag tänker spendera min dag i sängen, jag vetifan vad det är för fel på mig men mitt illamående är på topp idag så efter några funderare och råd från andra så bestämde jag mig för att det var lika bra att ringa och sjukanmäla sig. Hade önskat på dåligt väder också för att dom inte ska tro man är hemma pga vädret, jag mår faktiskt dåligt.

Dock sa hon att det var många som sjukanmält sig idag, vilket jag inte alls gillade. Får dåligt samvete för att jag inte kan komma dit så hade nästan lust att åka och jobba ändå men jag vet precis hur det blir. Men spyan sitter i halsen idag, och ännu en varm dag på jobbet så tror jag att det hade kommit upp idag vilket jag inte skulle vilja göra på jobbet. Det gör jag hellre hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0