Äntligen helg!

Efterlängtat eller vad? (:
Dagen på jobb har inneburit kaos kaos kaos! Och åter kaos, allt har strulat känns det som. Men tiden gick fort ett tag sen höll jag på att återigen dö av värmeslag & sen ville jag minsann bara hem.

Man borde verkligen söka in till någon skönhetstävling när man går klädd i gillekläder, eller efteråt för frillan är för jävla fin och man känner sig inte alls lökig. Något att tänka på ^^, maha.

Kolla bara så het man är (;

Nu håller jag på att koka ägg, ska göra räksallad och senare ikväll kanske jag fortsätter krängandet med wokmat. Vem vet, känns som jag äter för två just nu. Men det är bara för man jobbar, då behöver man mer mat plus allt svettande.

Dessutom som det ser ut nu är jag ledig på måndag, inte uppsatt på listan. Så ringer dom inte på måndag så hoppas jag på sol så att jag kan ligga och steka hela dagen (; mihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0