Årets första dopp.

Kan lova att det inte var frivilligt heller. När jag anlänt i Klippan tillsammans med André & Pernilla så skulle jag köra hem, stannade vid Casano för Jim & dom var där tänkte bara säga hej. Blev att jag satt där sen skulle jag följa med till Väster sjön och bada.

Vänta in folket, packade in sakerna och åkte dit. Låg på stranden en stund sen bestämde sig Jim & Jimjim för att busa och började dra i mig, lyckades tydligen välta jimjim och andra jim lät mig vara ifred men sen kom han tillbaka. Jag blev en trädkramare men inge vidare bra han lyfta upp mig som en säck potatis och bar ner mig till vattnet där vi hade en brottnings match tills någon från stranden sa, lägg dig själv i vattnet så åker hon med (typ). Så jo där låg vi och plaska i vattnet.

Det var dock inte kallt i den sjön som det är i vår bassäng, men ändå. Med linne & allt. Var ganska kallt senare men nu fick jag årets och kanske t.o.m förra årets första dopp (; mahhaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0