Fredagen 30 Juli.

Äntligen har dagen kommit som vi har sett fram emot sen i söndags, det är äntligen fredag (: Vilket innebär att det blir först 6h's jobb och sen hem och fixa & trixa. Ta mig till Frida sen ska vi festa hela natten lång. Det ska bli jätte roligt (:

Något mindre roligt är att jag har cp ont i min vad som typ krampade inatt. skit ont gjorde det och jag satte mig upp och började massera men nog tog det tid och sen varje gång jag sträckt mig pga trötthet osv så har det ju gjort ont. Nu när jag är uppe och går gör det ont. BAH, väldigt bra start på dagen, eller inte.

Men men, en hustler på detta och lite frukost sen blir man väl piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0