I like the ppl around me.

Jag har märkt att det heller inte tar på mig på samma sätt att prata om dig längre. Det jag tycker är ännu bättre är hur man får förståelse och att det faktiskt är okej att känna något fortfarande, vi delade en längre tid. Det är mycket som fortfarande får mig att tänka på dig men jag är påväg till mitt gamla jag och då kan jag leva med att inte ha dig vid min sida längre.

Det kommer väl fortfarande finnas saker som tar lite på en men annars så känner jag inte någon dragning till dig längre, allt jag vill är bara komma ifrån allt. För jag har en sådan besvikelse till allt detta att jag inte orkar med det längre. Vilket är bra för det har gett mig en kraft att få tillbaka mitt gamla liv till den grad att jag älskar livet på ett helt annat sätt och mår så himla bra! Gotta love that.

He ate my heart.

ps. Vill bara påpeka att jag faktiskt också får gå vidare, och de behöver inte gå ett halv år innan jag börjar leva. Menar bara för att jag är tjej och har känslor behöver jag inte stanna upp mitt liv, då mår man bara dåligt. Så jag tillåter mig själv att gå vidare och vill jag tex hångla upp första bästa så får jag göra de för jag har bara mig själv att tänka på igen. Så har vi de ur världen och ingen behöver tycka att jag precis blev singel och inte borde gå vidare för jag får för jag ÄR singel och har accepterat de nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0