Im a smart girl.

Min kontakt från manpower ringde mig precis för att fråga hur jag jobbade idag, jag sa att jag tog eftermiddagspasset eftersom det med elva timmars vilan. Hennes svar var "Va bra, och va smart du är som tänkte på de" . Tack säger jag (;

Så fick jag redan nu också veta att jag kommer jobba eftermiddag imorgon också. Nice, det är mer pengar att jobba eftermiddagspasset ju (; eftersom man jobbar tre timmar OB så I like it (; även om jag missar soltimmarna men äsch, får sola solarium om det skulle behövas eller gå upp tidigare och få mer soltimmar. Vilket som.

Kommentarer
Postat av: tessie

goooooooood!! :D

2010-07-20 @ 12:34:52
Postat av: mysaan

Yees :D

2010-07-20 @ 12:41:53
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0