Inbrotts My.

Dagen på jobbet har gått extremt fort kan jag tycka, känns skönt men gud som man svettades där inne. Jag gillar inte värmen där inne för det är ju inte direkt så vi får några av svalkande vindar där inne (;
Nåväl, kommit på ett bra sätt att inte skapa problem på jobbet också. Varje rast, i sättning.

Efter jobb körde jag för att tanka pappas bil, jävla konstigt med dieseln för de klicka så man fick trycka om hela tiden vet inte vad de va för cp så tillslut orkade jag inte mer och sluta tanka och körde hem istället (;

När jag kom hem fick jag inte en chock att dörren va stängd men att folket inte alls var hemma. Tydligen stuckit till Båstad så jag kom inte in för jag la nycklarna hemma för inte trodde väl jag att dom skulle iväg. Linus påpekade ju dock att ett fönster var öppet så la brillorna & plånboken på fönsterbrädan, kastade in väskan genom fönstret sen va de bara att börja klättra. Gick ju galant, har nog fortfarande klätterapan från när jag var liten i mig (; Kul att va busig på ett lagligt sätt, för inte kan de va olagligt att göra "inbrott" i sitt eget hus direkt ;P

nu ska jag hitta något att käka sen blir det slappe resten av kvällen, åter jobb imorgon eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0