Jag är schizofren

och jag är helt allvarlig när jag skriver den meningen.

Kolla bara när man dricker hurdana misstag man gjort som man absolut aldrig gjort i nyktert tillstånd. För man är i ett sånt stadie att jag nog tror att jag drömmer och mina drömmar är så sjuka att där händer fan allt. Så ibland undrar jag om det inte varit bättre att jag deckat efter tillräckligt mycket dricka för då hade man inte gjort sånna fel. Fast å andra sidan, palla gråta över spilld mjölk.. Hänt har hänt och går aldrig att ändra på (;

Sen är singel My och förhållande My väldigt väldigt olika as well. Singel My got no limits, hon kör racet och gör precis vad som faller henne in, dessutom är det mer spontant som gäller denna omgången av singellivet. Leva till fullo och för mig själv, inte pleasa alla hela tiden när jag inte känner för det.  Förhållande My känner sig mer beroende av sin partner och blev en jävla toffel utan liv. Sådär får aldrig hända igen så kärleken lämnas på hyllan även om jag velat känna de där igen för de va väldigt härligt. Faktiskt, allt var inte dåligt men det är bättre och tänka på dom negativa sakerna annars kan jag aldrig gå vidare..

Som ni ser så är jag schizofren, my pain to live with.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0