Knappt skillnad eller?


Och jag har inte färgat håret sen i Januari, gotta love being a brunette . Slippa allt slit med blondering & utväxt. Visserligen har jag en utväxt som behöver färgas men jag har bara inte fått tummarna loss och orkat göra något åt det ännu. Vill ha lite ljus brun färg nu till sommaren, hade tänkt testa svart också men håller mig nog till brunt istället. Tycker jag passar bra i det, trivs som attans i det så blond blir jag nog aldrig mer. Men man ska aldrig säga aldrig, såklart. Men alltså nu vill jag påpeka att jag menar att håret ljusnat, och det är solens förtjänst helt och hållet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0