Mesigheten fick mig kvar.

Herre min skapare hur ont jag har haft stundvis. Illamående har jag haft på besök & sen gick de igen efter några minuter sen kom de såklart när jag trodde att jag var fri från de och så har det hållt på hela dagen. Några gånger tänkte jag gå hem men min mesighet fick mig kvar på jobbet hela dagen, de är jag väl glad för egentligen pengar pengar pengar (;

Hade ont i magen och den svullnade och va typ bara allmänt jobbig, såg smått ut som en nybliven gravid mage. Dock har vi inte sådan otur att det är på de viset för magen är nästan tillbaka till sitt normaltillstånd (; wijhoo. Mår dock fortfarande halvt om halvt illa.

Snart blir det mat, sen ska jag ringa Sandra. Sen invänta mailet och se om man ska jobba imorgon. Hade ju hoppats nu när jag handlat en himla massa mat som ska gå till jobbet & frukost och grejer. Även om jag fortfarande tycker det är onödigt att ta med sig massiva mängder mat till jobbet när det första jag gör när jag kommer hem är äter .. Nåväl, mackor funkar väl (:

Annars? Vill sova och det kommer jag troligen göra efter maten. Powernap i 6h ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0