Min eftermiddag & kväll.

Fick ett ryck, ville iväg & handla men inte ville lillebror eller lillasyster följa med. Sket i det och tog bilen och körde iväg i min ensamhet. Först till Väla och gick på H&M i nästan en timme helt seriöst :O Försökte hitta en jävla topp men fanns ingen, orka ingen annan affär hoppa in i bilen med mina tröjor & smycken.

Åkte inom Familia, hittade Natha på jobbet och hälsade på henne och snackade lite. Vidare till H&M men hittade inte samma topp som på Väla så sket sig allt ihop. Gick in på Gina och hittade dom super snygga baseball tröjorna. Ska lätt köpa en, men absolut inte röd & vit (gillar inte rött). Också inom skoaffären & hittade ännu ett par skor, alltid. Kan inte gå in utan att köpa :O

Efter det blev det en sväng inom Max så jag fick mig min middag (; Efter det åkte jag hem en sväng till Natha. Kollade tv och snackade, tankeställare, återställare, äsch.

Längtar till fredag, förfest & sen utgång med mina underbara.

Felet med oss stavas D      U .. We all know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0