Söndagen 25 Juli.

Sitter hos Natha. Vi har våran kära bakis söndag där vi fettar pizza och ligger på soffan & kollar dålig tv hela dagen. Kelar lite med Dobbie och bara har det allmänt slappt. Sånt gillar vi. Speciellt när jag har en tidig morgon som väntar då jag jobbar förmiddag imorgon, undrar hur jag ska orka..

Bil har jag fortfarande inte fixat så hur det ska gå vet jag inte. Blir ledsen i ögat bara av att tänka att jag kanske måste ta mig till jobb med moped hur moget känns det :/ Aja får funka finns inte mycket annat att göra ifall mamma jobbar & har sin bil.

Nu väntar jag på duschen sen kommer Patrik & Tokke sen blir det lite filmmys på detta. Helt perfekt, men mys & mys blir det nog inte mest dubbelvikning av skratt om det är som igår . Helt wicked :P Nåväl, uppdatering om det kommer senare. Nu orkar jag inte detta mer, take care!

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

sv: BÄST FÖR DIG DET :)

2010-07-25 @ 22:41:03
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0