Stronger on my own.

En annars så überkänslig My har gått och blivit en person som fullkomligt älskar tillvaron av sitt liv. Älskar spontanheten och vill gärna leva så fullt ut men ibland tar orklösheten övertag och man orkar bara inte göra något. Mitt jobb tar mesta delen av min tid nu och pga skift & noll koll på jobbdagar är det svårt att planera in saker ..

Men vad jag egentligen tänkt skriva var att jag inte kan minnas sist jag fick ett sne fall. Ifall jag inte bröt ihop och cp'ade på Torpadagarna (vilket jag inte minns utan bara fått för mig) så har jag nog inte sneat på ett bra tag vilket är en ovanlighet för mig.

Igår var jag dock tre sekunder ifrån och jag börjar känna på mig att jag är överfull och det som behövs är en tömning på saltvatten för att återfå kontrollen över mig själv igen. Att ett så enkelt sms kan få sån verkan, fattar ingenting, kan prata om DET hela tiden varför inte i detta syfte?

MAAAH, Im stronger then this. fck wont cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0