Tältning i Odensjön.

Drog som sagt till Odensjön igår tillsammans med André, Pernilla, Macke, Zari & Kent. En jävla bit att gå med all packning dock så vi stannade och såg då på en skylt att vi endast gått 200 meter hahahahah. Men va jätte varmt och tungt med alla grejer så ..



Kom dit, inväntade ledig grill tillslut trängde vi oss på danskarna och jag la på mitt kött. Vi åt grillat, drack lite, shottade turkisk som Zari hade med sig, nattbad för iaf Zari och fiske blev det för killarna .. Va väl uppe till sju på morgonen men jag somnade stundtals där på sovsäcken bredvid elden. Tyckte de va bästa platsen absolut, varmt & skönt. Jag var även eldvakt så att säga, höll igång den med massa massa ved, här snålade vi inte haha..


Vi la oss, jag låg kvar under bar himmel , lite läskigt med alla ljud dock för jag trodde de skulle komma en Björn eller något hahaha. Vaknade kvart i nio, sen sov jag väl inte mycket mer för de va dö varmt . Ville bara att dom andra skulle vakna vilket dom gjorde typ en timme senare.


Sen kom en vakt och vi fick packa ihop våra grejer ..

Påvägen hem åkte jag Pernilla & Andre inom Bandsjön och solade lite smått, dom doppade sig sen drog vi hemåt mot Klippan där mitt nästa äventyr började mahaha..

Bandsjön.

Hade en helt underbar helg iallafall! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0