Tänkte städa.

Kom bara till att byta glödlampa i min taklampa. Sen gick jag ut en sväng för att prata med dom vuxna lite, sen fastnade jag åter hos ungdomarna en liten sväng. Gav tillslut upp, innan att knotten åt upp mig.

Återigen mår jag illa. Kanske måste åka till apoteket imorgon, eller läkaren. Vet inte, vill inte. Känns så jävla löjligt. "Hej mitt namn är My, jag mår illa kan jag få en tid hos doktorn?", kan du förklara? "Jo alltså jag mår illa och har gjort det nu ett bra tag och börjar undra om det är något att kolla upp." osv..

Åh, måste lägga mig i sängen ..

Kommentarer
Postat av: Doodlijk

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-15 @ 07:56:37
URL: http://doodlijk.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0