Time to eat and go to work.


Ska börja med att göra mina mackor, äta i racer fart och sen ska jag åka till jobbet. Dock inte åka inom Statoil idag för jag har redan mitt äpple sen igår, och en mer har jag sen flera dagar tillbaka det jag mest hoppas på är att den inte blir dålig av att ligga i väskan hela tiden , nåväl blir jag sjuk vet jag kanske varför :P

Sen slutar jag ju klockan 18 och då blir det en snabb sväng hem och dumpa grejerna sen kanske jag kör iväg lika snabbt igen, får helt enkelt se hur jag känner mig .. Men vill ju så gärna (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0