Tisdagen 20 Juli.

Det var gårdagens roligaste, gick in för att kolla mitt mail om jag stod med på jobblistan inför idag eller inte. Det gjorde jag, men nog tycker dom jag är så bra att jag blev uppskriven att jobba både förmiddag & eftermiddag. HAHAHA. Kan jag tycka är lite kul, dock vet jag att det är eftermiddagspasset jag ska på för jobbar man eftermiddag får man bara jobba förmiddag dagen efter om man går hem halv 8 vilket jag inte gjorde så det blir eftermiddag för mig imorgon också. Fel skift men äsch, jag överlevde igår så jag överlever nog resten av veckan också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0