More music.

I love you even though you beat me up.

Priscilla Renea - Dollhouse.

Stereos - Turn it up.

Carmen and Camille - Shine for you.

Timbaland ft. Justin Timberlake - Carry on.

Shakira - Do it again.

Daughtry - Life after you.

Taylor Swift - Today was a fairytale.

Kat Deluna - Push Push.

Brooke Hogan ft. Flo-Rida - Ruff me up

Inna - Amazing.

JLS - One shot.

Caitlin Crosby - Imperfect is the new perfect.

Iyaz - Solo.

Timbaland ft Jojo - Lose control.

Alphabeat - Telephone/Badromance.

Cascada - Pyromania.

Kesha - Stephen.

Owl city - Vanilla Twilight.

3OH!3 - Follow me down.

Aura Dione - I will love you monday.

Pixie Lott - Gravity.

Jedward - Under pressure.

Kimberly Wyatt - Not just a doll.


remember where u found it (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0