En tripp i år igen?

Kollade igenom lite gamla bilder som jag lagt upp på bloggen och hamnade på Lisebergsbilderna. Undrar om vi kommer att göra en ny tripp iår för förra trippen var ju ganska så rolig. Om man tar bort det dåliga vädret dock för det regnade ganska mycket och jag vaknade ju upp i ett halvt dyngsurt täcke andra dagen och det var ingen hitt. Frös som fasen och hade ett lite halv dåligt morgonhumör den dagen.

Vad man dock måste tänka på är att då det är dåligt väder är det inte så fasligt mycket folk som är på liseberg vilket innebär typ ingen kö till karusellerna och då får man ju verkligen valuta för pengarna. Vi va där två dagar i rad och jag har nog aldrig fått åka så mycket karuseller som då. Verkligen uppskattat men dock åkte vi så mycket att jag fick huvudvärk , speciellt ifrån kanonen där huvudet slås mot nackstödet hela tiden. AJ. Men man ska väl inte klaga för karuseller är himla roligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0