En tripp till England?


Jag hade hoppats på att kunna åka över till England i Augusti, hälsa på mina saknade vänner som jag träffade i Bulgarien för 2 år sedan. Tänkte bara spontant att jag absolut skulle lämna Sverige detta året men någon charter-resa har jag inte råd med då eftersom storlönen inte kommer förän senare men en sväng till England hade ju varit ganska så trevligt.

En vecka där så man hunnit med lite mer än förra gången då jag bara var där i tre dagar. Nåväl, har inte planerat in detta utan tar det som det kommer och åker om jag har pengar till det. Men jag hoppas faktiskt att det blir så (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0