Förstora krav?

Kan man ha förstora krav på personen man söker? Egentligen inte för alla har väl en drömtjej/drömkille och dom får ju egentligen se ut precis hur som helst men sen är det också DRÖM, för verkligheten ser ju inte riktigt ut på samma sätt.

Jag skulle förklara min drömkille såhär; Han är charmig, han är rolig och får mig att må bra. Han får gärna hålla sig ifrån porr och det dära för kan tycka att det inte behövs när man är i ett förhållande, kanske mer en enmans grej. Ja han ska se bra ut i mina ögon vilket gör att han inte måste va en självklar snygging utan att JAG ska tycka att han ser bra ut. Jag ska vara hans nr 1 tjej vilket gör att man inte behöver vara orolig att han skulle gå på annat håll, utan att han visar sin kärlek och visar att han är med mig och ingen annan. Vi ska ha roligt tillsammans och trivas ihopa. Han kan gärna vara en omogen person till en viss del ifall att han kan väga upp det med att kunna vara seriös och kunna prata allvar och vågar visa sina känslor. (finns nog fler pusselbitar men detta är några bitar som bildar min man)

Jag tror att jag har för höga krav och jag kommer nog aldrig att hitta denna killen tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0