Godkvällsing.

Har precis kommit ur duschen, lika bra att ta det nu på kvällskvisten så man slipper stressa på morgonen. Speciellt när man är född som jag, verkligen inte en morgonmänniska, jag snoozar hellre in i de sista. Fast när det handlar om att köra till Hbg så är jag faktiskt uppe två timmar tidigare än när jag ska va på plats just för att vakna till innan jag kör och sen att det tar sin lilla tid att köra dit (;

Nåväl, ska leta fram kläder tills imorgon också. Lyssnar fortfarande på Love the way you lie , jag gillar den väldigt mycket och jag sjunger ju med i refr hela tiden också för jag gillar den. Nåväl, smaken är som baken delad så ni behöver inte gilla den så länge jag får ha min åsikt (:

Annars händer inte mycket, kollade på nya Wallander filmen innan, den var lika bra som jag trodde fast jag inte hade någon aning om vad den skulle handla om haha.. Men gillar Wallander filmerna så (:

Nej godkväll på er, har en tidig morgon som väntar så måste börja göra mig iordning för sängen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0