Härlig kväll.

Bild från när jag var över hos grannarna förut, dom tog fram cider & öl så tänkte jag skulle fota så jag har något att prata om (; hahah..


Så det blev lite scrubs sen gick jag över till grannarna och njöt av solen som stekte skönt på huden. Gick in för att uggla vid datorn en stund men förblir nog inne då solen verkar försvunnit och jag ska försöka bli någerlunda trött tills det är dags att sova. Att somna halv 2 när man ska upp halv 6 är inte okej.. Behöver mer sömn även om jag var pigg långt innan larmet ringde..

Nåväl, godkväll på er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0