I AM AWESOME!

Varje dag säger jag till mig själv att jag är bra som jag är. Jag är en bra person men att börja om igen är inget jag ser framemot för jag har redan varit singel i hela mitt liv typ och jag är trött på obetydliga saker , jag vill ha något meningsfullt. Jag är för gammal för att vara singel, det passar inte mig längre. Jag vill ha seriösa saker.

Jag är ganska så rädd för att jag ska behöva vänta i flera år igen innan jag blir kär eftersom att det tog så lång tid innan jag hittade han, jag orkar inte vänta. Så jag kan förstå sånna personer som inte klarar av att vara själv som har en ny redan en vecka efter förra försvann, jag börjar förstå att man inte vill va singel för ja jag tycker jag kommit förbi det pga att jag har gjort allt mitt , jag har för mycket redan så jag behöver inte mer av de där.

Jag vill ha en man som kan skämta, som visar sin kärlek för mig, som behandlar mig väl, som får mig glad, som gör mig lycklig, som jag är kär i och som jag kan ha roligt med. Till den personen ger jag hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0