I know Im wierd.

Musiken får en att känna konstiga saker och när låtarna var depp så var det klart att dom känslorna bubblade upp i kroppen, fyllde magen med oroliga känslor och jobbiga tankar om tiden från förr..

Men sen när musiken gick över till den dunkande och fartfyllda, så blev magen glad och huvudet untz untz :D Glada känslor bubblar upp i magen och tankarna blåser jag bort. Orka va jobbig. Jag vill bara må bra och det gör man om man inte tänker för mycket.

Tårarna hör inte hemma på sommar halvåret, för sommaren är glad. Därför vill jag ha sol för allting blir bättre när solen är framme, då är man verkligen glad .. I love it (:

Jag är en glad flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0