Im okay.

Vill bara att ni ska veta det, ifall ni skulle tro något annat. Jag mår bra, oftast mår jag fantastiskt bra och har roligt och njuter av livet. Det finns stunder man tänker men det är väl egentligen inte så konstigt heller, han var en del av mitt liv ganska länge sen helt plötsligt försvann det. Klart att det känns men det är inte så fruktansvärt farligt, jag är en stark människa och tar mig ur den mesta skiten faktiskt.

Jag är mest bara besviken och irreterad. Men det går väl över det också, tills dess så fortsätter jag att leva livet med ett leende på läpparna och skämten kommer oftare för det känns som det är lättare att gå vidare om man är glad. Så nu vet ni iallafall, jag gräver inte ner mig och tycker synd om mig själv. Jag bölar inte mig själv till sömns varje natt utan jag mår bra. Jag klarar mig.

I AM OKAY.

Kommentarer
Postat av: mysaan

Jag är stolt över mig själv, att jag klarar det så bra som jag gör (:

2010-06-04 @ 23:43:56
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0