kvällsing.

Har varit en härlig söndag, dock inte känts så mycket som en söndag idag. Jag skulle gissa på att det är för att jag redan har haft två söndagar denna veckan, även kallat bakis-söndag (; haha. Fast gårdagens söndag va inte någon bakis dag för mig, vilket kändes skönt. I dont like hangovers (;

Idag har jag varit ute i de sköna vädret mest, tagit bilder som redan åkt upp på fb, känns ganska nice nu när jag tar massa bilder med mobilen hela tiden. Visst inte så bra kvalité på bilderna men kul att dokumentera allt med bild iallafall (:

Nu på kvällen va jag över hos grannen en liten stund, just för att Lollo va där och jag ville säga hej och det blev umgås där en liten stund sen tog myggen & flugorna kål på mig och jag gick in. Sen att det var kallt i bara shorts var väl också en liten del till varför jag gick in.

Överfört dagens bilder både till datorn & facebook, och nu ska jag bara uggla en liten stund sen ska jag nog börja på ännu en ny serie i min samling nämligen Smallville, jo klart jag har sett avsnitt på tvn men inte följt det sådär bra så nu börjar jag från början, blir nog bra (:

Jag tror det värsta och din tystnad stärker bara min känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0