Lång helg! (:

Dagen har gått snabbt, dels för att det var en kort dag och dels för att de bara har det. Det gick väldigt bra och det var en rolig dag med en hel del prat och sånt gillas (:

Dessutom fick vi smörgåstårta idag, dock blev jag smällmätt och fett illamående men det är ju tanken som räknas och den var super god (; hehe..

Kom hem och satt ute en stund och startade datorn, kom över ett inlägg om en låt som går en två tre fanta och rosé en två tre brudar ner på kne.. Jag blir fett irreterad över sånna texter då jag tycker det är desperation och målar upp en bild av tjejer som sen normala personer inte kan leva upp till. Man blir en besvikelse och killarna väljer att sitta på nätet och googla nakna tjejer istället. Nej åh nu blev jag irreterad igen. Förlåt mig men jag tål verkligen inte sånt och min nästa kille får gärna hålla sig ifrån sådant och bara ha ögon för mig, då hade jag blivit över glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0