Lördagen 19 Juni.

Godnatt!
Åkte inom Donken påvägen till Frida innan, köpte mig två cheeseburgare och drog inom statoil och köpte en coca cola. Drog hem till Frida och vi traggade litta sen startade vi en film och blev lite trötta och efteråt gäspade vi ikapp, traggade lite till och helt plötsligt från ingenstans kom värsta blixten följt av muller...

Efter det blev det tyst och inget mer kom. Så när vi var på the safe side så tog jag mina grejer och sprang ut till bilen och gasade hemåt med hög musik och sjöng mig halv hes. Kom in i några ordentliga regnskurar men någon mer åska var jag inte med om. Skönt.

Nu hade jag tänkt starta någon film, hämta vatten för blev dö törstig och sen slänga mig i säng för jag blev minsann trött igen vilket är skönt med tanke på vad klockan är (; hehe..

Tack för ikväll/natt Frida, me like (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0