Måndagen 28 Juni.

Har hunnit se två avsnitt och ska väl snart vända på huvudet så att man får sova lite. Har fått en spink eller något i foten så har ont men ingen mening att ta ut den för jag är inte så vig och pappa ser ingenting. Så vi låter nog den va kvar, känns lättast så (; haha..

Imorgon väntar jobb på eftermiddagen, känns skönt med sovmorgon men dock lite tråkigt att missa de fina vädret dom har lovat. Blir det fint väder hela veckan så vet vi att det beror på att jag förmodligen får eftermiddags jobb hela veckan. Så ingen strand & solning för mig inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0