Revbens stöd.

Finns det?
I såfall så funderar jag stark på att skaffa det för satan vad jag får ont i mina revben och ryggen av att stå och plocka kakor hela dagen. Jag tror inte att jag står på något normalt sätt eller så är jag väl helt enkelt bara inte van vid att stå i 7h i streck..

Annars har även denna dagen på jobbet gått bra, vet ännu inte om det blir något jobb imorgon men får väl snart ett sms om att jag fått mail så jag kan in och kolla. Jag börjar ju på allvar nästa vecka och hade bara upplärning igår & idag fast jag gick själv så kallar de inte upplärning men iallafall så sa dom att jag kunde få jobb ons & tors vid behov så får helt enkelt vänta & se. Ja jag klagar gärna på att jag ska jobba men det gör jag bara för att få klaga för det är väl egentligen inte många människor som frivilligt VILL jobba men jag tar gärna jobb då jag vill ha pengar och sju timmar där är inte så farligt tycker jag. Tiden går snabbt för man flyttar varje halv timme och får rast typ en gång i timmen så jo det passar mig lite halvbra just nu (:

Nej om man skulle till donken, vet inte får rådfråga lillebror som kommer vilja dra dit men inte har några pengar så jag får helt enkelt bjuda middag på honom. Snäll syster jag är , jotack (:

Kommentarer
Postat av: mysaan

såklart att han ville till donken och såklart att det blir de till middag, vem orkar stå vid spisen? (;

2010-06-22 @ 14:57:31
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0