Tidig morgon väntas.

Ska ställa klockan redan nu på 7.30 så att jag kommer upp imorgonbitti. 45 minuter senare ska jag lämna huset och köra till Klippan, plocka upp min storebror och sen ska vi åka in till Helsingborg. Han ska på ett ärende och jag ska på ett möte på Eductus. 9.30-12.00 står det på schemat jag fått men förra veckan åkte vi hem tidigare så blir säkert så imorgon också..

Sen får man se om man ska på ännu mer ärende när man återvänt hem eller om man deckar lite för energin tog slut. Äsch, det får vi se imorgon (:

Why are you going to choose failure when success is an option.

Nu ska jag påbörja sängförberedelserna och plocka fram kläder tills imorgon. Vi hörs ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0