You got yourself to blame.

Jag är så himla kluven!!!!!

(Som jag sa till Frida och Pernilla så har jag börjat använda ordet kluven väldigt mycket, ingen aning var det kommer ifrån för det är inget ord man brukar använda så ifall folket runt omkring börjar använda sig av ordet så vet man ju att det från början kom från My Svensson (; haha..)

Jag har påbörjat något som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa, jag har en plan men jag vet inte hur den ska utföras. Jag har virat in mig själv så jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig loss. På ett sätt så vet jag vad jag vill men det är där kluvenheten kommer in. Jag har inte påbörjat 'det' än så det är inte game over än. Som jag sagt till tjejerna så har jag inget att förlora, för allt jag har är mig och jag kan inte gå förlorad på denna väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0