Envis som en åsna.

Det är vad min pappa är, han har gått runder i tre veckor men en extrem hosta. Sen fick han reda på att han hade lunginflamation och beklagade sig över hur dåligt han mådde, hur ont han hade och att han hela tiden spydde av hostan och upp kom medicinen. Ändå skulle han envisas med att inte åka till sjukhuset, men nu har han fått nog. Vilket jag tycker är väldigt bra för det är hemskt att höra hans hosta hela tiden, jävla hemsk.

Nu sitter han och väntar på sin skjuts som kommer om en stund, sen får vi se hur många dagar han ligger där inne. Krya på dig nu pappa! (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0