Kvällsing.

Så då var man hemma igen, fryser lite smått & får gåshud hela tiden haha.

Tankade mobilen med en hundralapp påvägen mot Sandra, gasade på motorvägen och svängde av i Stisseland. Satt i köket hos Sandra en stund och traggade sen hoppade vi in i bilen och gasade till Östra och hälsade på Frida på jobbet. Efter en stund där så fick vi tag i Pernilla och Sandra bjöd in oss hos André på en kopp kaffe haha.

Körde till Klippan och upp till Pernilla som satt ensam i Andres lägenhet. Sandra började koka kaffe och vi snackade lite, efter en stund kom Andre hem nog lite smått chockad över att hitta oss sittandes i hans soffa men de va trevligt.

Efter en stund blev vi utslängda för Andre och Pernilla skulle hem till henne och äta våfflor (; gottegrisar. Så vi körde hem till Sandra och blev sittandes i köket där vi snackade kärlek, barn, problem, jobb, och ja livet helt enkelt. Underhållning till max hehe, sen började vi bli lite sega och Sandra skulle ta sin godnatt cigg så höll henne sälle sen körde jag hem.

Har varit en mycket trevlig dag och har fått träffat på en hel hög med vänner så det är tummen upp på detta :D hihi. Nu är jag dö hungrig och sugen på popcorn men självklart är dom slut :/ åh typiskt! Får väl dra fram popcorn maskinen och äta sånna torra popcorn. Sen kvällsmat också. Macka, prickekorv när den tinat. Gott! (;


Jag och Sandra i Mallorca 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0