Lillördag.

Drog iväg mot Örkelljunga imorse efter att jag ätit två mackor med prickekorv. Tankade min rost-Dagge och körde mot Netto för att köpa två hustler just bara för jag inte skulle få tunga ögonlock..

Föredraget där var ganska så väldigt mycket ointressant om jag får säga det själv, är inte så jätte intresserad av andra personers livshistoria och speciellt inte om dom ska älta samma sak om & om .. Mannen ville gärna plugga vidare för han kände att hans bakgrund var lite för ostabil , ändå hade han jobbat sig upp från botten till toppen. Det är mycket mer värt än något jävla betyg .. Speciellt i dagens läge, har man ingen livs/arbets-erfarenhet får man inget jobb även om man har väldigt bra betyg. Nog därför jag störde mig på han, för han inte såg att han jobbat sig upp på egen hand..

Efter föredraget där körde jag hem till putte. Kröp ner i sängen men efter 1½ timme så orkade jag inte mer för jag var extremt rastlös så jag kunde inte låta bli att störa han. Tillslut fick jag upp han och vi gick in i vardagsrummet. Jag kollade American Pie med Tubbse & Michael medans putte nörda sig vid datorn (TÖNT-varning! höhö)

Sen skulle vi handla så jag & putte drog till OJ, fick fyra ciggpaket för priset av tre. Jag har magiska händer när det kommer till att handa på OJ för jag lyckas alltid få med något som inte var vårt från början haha. Lite kul men men.

Hem till putte och han började med maten, sen låg vi och dåsa i soffan efter de. Lite mys och jag mådde åter igen illa :/ Men var inte ensam hahaha..

Sen skulle putte till jobbet tidigare så va bara hoppa in i bilen och köra dit han.

Drog över till Håkan & Carita för mamma va där, visa ett brev från AF. Att jag skulle befinna mig på AM från och med 15/3, där stod även adress och grejer. Lite synd jag inte fick de för typ två veckor sedan när jag behövde de, lite onödigt nu men men..

Jennie kom hem så vi gick upp och snackade på hennes rum sen behövde jag hem. Sitter här med vaniljyoghurt, ganska gott faktiskt. Ska bara tänka på dom positiva sakerna och försöka sluta snea för jag gillar de inte alls. That's not me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0