Ljusare tider.

Inte nog med att vintern börjar töa bort och vi går mot ljusare tider bokstavligt talat men livet rullar på och det känns som jag personligen också börjar gå mot ljusare tider. Jag har bara gått på Academedia sen i måndags , alltså inte ens en vecka och det känns redan som saker och ting går framåt & förändringen känns i luften.

Samlingsmöte på måndag, arbetsintervju i början av nästa månad, hoppas på att praktikplatsen finns kvar för mig att ta & att jag får den. En massa papper ska fyllas i och grejer sen så kommer jag få pengar också, känns skönt att veta att kontot inte ligger på minus länge till.

Ska troligen träffa tjejerna imorgon, vad vi ska göra vet jag inte men känns härligt att vi alla fyra ska träffas och umgås igen. Var ett tag sedan sist och nu hoppas jag att alla kan & vill (: hihi.

Jo så att jag ska inte klaga på mitt liv, all negativitet som fanns i förra veckan blåste bort med vinden och rådet jag gav min syrra tog jag själv in och med ens så blev allting så mycket bättre. Jag lovar er att vara sur & gnällig gör bara livet & dagarna sämre, le och va glad. Dela med sig av glädjen och allting kommer att kännas så mycket lättare.

Smile and be happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0