Lördagen 20 Mars.

Åkte hem till Pernilla och satt där och snackade en stund. Hon pratade med Sandra och planerna ändrades så vi stack ner till pizzerian och delade en pizza. Blev fett mätt så jag fick svullen mage och mådde smått illa haha.

Efter pizzeria besöket så satt vi och kollade på "Så ska det låta" en liten stund med hennes mamma & syster, mest för att EMD var med men ganska kul. Sen gick vi upp och startade första filmen 'My life in ruins' sen fortsatte vi med 'SATC the movie' - nästan-bölade genom hela filmen. (Läs rätt nästan-böla & bölade nästan genom hela filmen är två skilda saker). Var så längesen jag såg den så jag mindes inte mycket, de märktes rysningar och tårar i ögonen all the time. Hehe.

Sen passerade klockan 1 så vi började göra oss iordning för att hoppa in i bilen, jag lämnade av Pernilla hos André sen körde jag förbi preem och en skåpbil (trodde jag), blev skit rädd när jag körde om och såg de va polisbil & två poliser på preem. Hjärtat i halsgropen, men dom följde inte efter mig men lagligare har jag aldrig kört i klippan förut i hela mitt liv hahah.

Men kvällen har definitivt fått godkänt och jag hoppas på en återuppföljare ikväll/natt men vi får väl se den saken när vi vaknat I guess.

Jag hoppas att ni allesammans också har haft en prima fredagkväll, för det har jag! Och med detta säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0