Måndagen 29 Mars.

Godmorgon allesammans! Nu är man uppe, påklädd och redo för frukost & borsta tänderna. Har lite smått ont i magen men skulle gissa på sömnbrist & hunger så det går väl över. Ska köra inom Netto påvägen till HBG för att köpa Hustler, vi ska ju glo film idag och känns som jag kommer somna annars..

Dessutom fick jag nästan precis ett mess, blir ingen barnpassning ikväll för mamman i familjen skulle vara hemma så jag behövdes inte. Nåväl, känns bra för just nu är jag inte sugen men det är för sängen lockar mer än något annat (; haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0