Maratonet misslyckades.

Jag såg första & andra filmen i mitt The butterfly effect maraton, halv såg väl tvåan ifs men sen när trean kom så var den så spännande att jag inte kunde slita mig vilket gjorde att jag fick sänka ljudet och starta om den från början. För jag kände att jag ville somna. Ska kolla på trean ikväll istället hade jag tänkt, när jag har energi att engagera mig mer i filmen.

Nu är det ju så att jag ska föna håret och grejer sen om en stund är det dags att skjutsa iväg lillasyster D till mammas jobb. Va snäll jag är höhö.

Nej måste fixa och greja, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0