Onsdagen 3 Mars.

Hade sett lite av Goofy filmen förut någon gång på Disney Channel men den var söt & bra ändå. Gillar ju tecknat, inget fel med att ha barnasinnet kvar och kan man gilla animerat så får man gilla tecknat också..

Hade tänkt spela lite spel för att trötta ut ögonen lite sen blir det några SATC avsnitt innan drömmarnas land, behöver somna någerlunda tidigt inatt då jag ska upp någerlunda tidigt ieftermiddag. Ska ju iväg på AF möte, inte en höjdare kanske men ett steg närmare lite pengar i fickan.

Efter att jag varit där ska jag raka vägen hem till putte, vi har ju trotts allt varit tillsammans i fem månader nu. Tiden springer iväg och han gör mig verkligen glad. "Jag har aldrig kännt såhär" - Är fortfarande en klyscha i mina ögonen men jag har gett mig tillåtelse att säga de eftersom det är min första gång. I so like this! (:

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0