Övertrött.se

När jag var hemma hos putte så nämde Michael glidmedel och det blev ett snabbt tal där sen började jag att asflabba och kunde fan inte sluta. Putte blev nästan sur på mig för han inte fick veta vad jag skrattade åt och trodde att det var åt honom.

Jag lyckades tillslut sluta skratta men efter en minut så började jag flabba igen så att tårarna kom och återigen fick jag frågan va fan jag skrattade åt. Jag kunde inte säga mer än att jag tänkte på en sak för att återberätta skulle inte alls vara lika roligt.

Men saken var den att jag fick direkt upp frågan "Får jag smörja in hela dig i glidmedel", alltså som jag skulle ställt till putte men så bara fick jag en bild att jag sen skulle hoppa ner i sängen så hade jag hoppat på han och bara halkat av honom. Försök föreställa er någon indrängt i glidmedel och en annan som ska typ slänga sig över denna personen så bara glider man förbi rätt ner i golvet.

Om ni inte lyckas så har ni mitt svar till varför jag först inte ville säga något, för återberättandet skulle inte vara lika roande men jag var nog övertrött också, därför jag skrattade så jag knappt fick luft.


Känn asgarvet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0