Söndagen 7 Mars.

Jag är extremt bakis, jag mår så fruktansvärt dåligt både fysiskt och psykiskt. Dessutom har mamma & pappa smittat mig med deras hosta så snart låter det väl som jag också håller på att hosta upp inälvorna, isch.

Helgen i snabb version;
Åkte till Sandra i fredags, efter en liten vistelse där drog vi till Frida. Käkade pizza, bakade kladdkaka och umgicks. Åkte inom putte "påvägen hem" , stannade över natten. Åkte hem på lördagen för att hämta dricka och duscha och sånt shit. Sen tillbaka till putte där vi drack hela kvällen.  Idag vaknade jag bakis och har legat på puttes soffa mest. Ätit pizza men åt typ inget, bara mått dåligt. Kollat på film sen lämnat putte på jobbet.

Nu ska jag slänga mig i sängen för jag fryser. Ner under täcket där är de alltid varmt & skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0