Tisdagen 9 Mars.

Sitter i min säng och skriver lite, ibland är det skönt att bara skriva av sig alla tankar och hoppas på att slippa bli störd av dom igen. Detta går ifs inte att undvika och kommer att störa mig mer men I am better then that och kommer att förbi se saker & inte tryckas ner igen. Jag är bättre & ska visa de. Just nu har jag bara hamnat i en livs svacka där allting dras ner. Tyvärr..

Är inne på min andra kopp te och näsan rinner värre än någonsin. Kan inte minnas sist jag var såhär förkyld helt ärligt. Hostan & nysningarna går inte över heller så det är inte så himla roligt just nu, de svider i halsen.

Nåväl, ska underhålla mig klart med dom sista SATC avsnitten sen vet jag inte vad som sker, har inte så mycket annat att kolla på får väl helt enkelt hitta någon bra film eller något. Ni får gärna tipsa, de hade inte skadat (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0