Torsdagen 11 Mars.

Nu är det snart helg och för första gången på väldigt länge så känns det inte som det precis var helg. Nej för det känns som en evighet sedan vi var och festade hos putte, som en evighet sedan jag var så bakfull att jag var tvungen att kräka i min soptunna.

Till och med morgonen jag inte kunde somna på pga min hosta känns långt borta men egentligen handlar det bara om ett par fjuttiga dagar. Det är konstigt hur tidsuppfattningen kan ändras så..

Vad som också är bra förutom att helgen snart är här är att jag känner mig bättre. Har knappt hostat något under nattens gång och snuvan är också borta. I have a reason to smile again.

Såg precis klart den tredje Butterfly effect filmen och tyckte lätt det var den bästa av dom alla tre. Wijhoo. Nu blir det några andra filmer på raken sen sova. Så jag vill önska er alla en trevlig nattsömn så hörs vi när vi är pigga & förhoppningsvis glada!

Godnatt & Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0